18.02.2016

Zamówienia

Wiem, że nie było mnie baaaaardzo długo i bardzo za to przepraszam, ale nie miałam pomysłu, co mogłabym napisać, a nie chciałam odgrzewać jakichś już wykorzystanych tematów. Uznałam, że skoro osoby, których zamówienia czekają na zrealizowanie, od dawna nie dają znaku życia, to chyba lepiej byłoby, gdybym otworzyła kolejkę dla bardziej aktualnych czytelników. Myślę, że pewien powiew świeżości i jakieś wasze sugestie dotyczące tematów scenariuszy, mogą pomóc mi się "odblokować". Od razu mówię, że publikowanie czegokolwiek, raczej będzie zabierać mi dość sporo czasu.

Zamówienia możecie składać pod tym postem. Gdy odzyskam dostęp do laptopa, zrobię specjalną zakładkę. Proszę tylko, żeby jedna osoba złożyła maksymalnie dwa zamówienia. Wiem, że to niewiele, ale nie chcę znów wpakować się w mega długą kolejkę. Jeśli macie jakieś specjalne życzenia, śmiało piszcie. Kolejka jest otwarta do odwołania.

Jeszcze raz przepraszam i dziękuję wszystkim, którzy wpadali tu od czasu do czasu. Widzimy się przy jakimś scenariuszu.

KOLEJKA ZAMKNIĘTA.

26 komentarzy:

  1. A anonimy mogą zamawiać?

    ~LimLim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff, już myślałam, że nie mam szansy XDDD chciałabym zamówić scenariusz z Youngjae z GOT7 :) Szkoda, ze nie ma z nim praktycznie żadnych scenariuszy >< czy scenariusz mógłby być w stylu, że główna bohaterka ma chłopaka, lekko mówiąc, tyrana, a zakochany w niej Youngjae zawsze staje w jej obronie? :)

      ~LimLim

      Usuń
    2. No widzisz, nie ma, to będzie xD
      Jasne. Postaram się, żeby tematyka jak najbardziej odpowiadała zamówieniu.

      Usuń
  2. Ja chcę Hyuka, proszę Hyuka! *.*
    I może dla urozmaicenia coś z Deanem, tym od Pour Up *.*

    Weny, Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjęłam. Jakieś szczegóły? Tak zapytam, happy end konieczny czy inny też może się zdarzyć? c:

      Usuń
    2. Daję Ci wolną rękę, aczkolwiek liczę na coś nieprzywidywalnego ;3

      Usuń
  3. Fajnie, że postanowiłaś od nowa stworzyć listę zamówień. Sama pamiętam, że sporo zamówiłam wtedy (boże jak dawno to było) a później zniknęłam. Niestety nie mam za bardzo czasu na całkowite siedzenie i czytanie opowiadań, czy to na Twoim blogu czy na wattpadzie. Nawet nie mam tyle czasu na swoje kochane książki a nie wspomnę o prowadzeniu bloga. Ale czasami udaje mi się znaleźć czas i coś czytam, mimo iz nie komentuję :)
    Wiem, że nie powinnam, ale gdybyś jednak mogła i chciała prosiłabym J-Hope.
    Mam nadzieję, że znajdę w końcu chwile, nawet przed spaniem i nadrobię Twoje scenariusze. Szczególnie gdy w życiu brak mi trochę kpopu
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że możesz.Jakieś specjalne życzenia? c:
      Samo wybieranie ze starej kolejki po prostu mnie już męczyło, bo ciągle zostawało jeszcze wieeele do napisania, dlatego uznałam, że czas coś zmienić. W większości stąd ta decyzja.

      Usuń
    2. Zostawiam do Twojej decyzji kochana :*
      Najbardziej lubię smutne, ale moze być też coś wesołego :D (albo jedno i drugie?xd)
      To dobra decyzja :)

      Usuń
  4. Jejku, doczekałam się momentu, kiedy mogę zamówić coś u Ciebie - jednej z moich ulubionych autorek *-*
    Poproszę o scenariusz z Taehyungiem z BTS. Wiem, że Ty napiszesz to dobrze, dlatego tylko u Ciebie z nim zamawiam xD ^^ Chciałabym, aby w tym scenariuszu Taeś był jednocześnie męski i seksowny, ale także słodki i dziecinny. I proszę - niech to nie będzie jakieś science fiction, bo to mi nie pasuje. Żadnych mecha, przyszłości, post-apo, narkotyków, mafii. Czy to w ogóle wlicza się pod ten gatunek? Mniejsza. Przyjmę wszystko, dosłownie, tylko nie to xD
    Dużo weny kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, no i dziękuję już teraz <3

      Usuń
    2. Dziękuję, czuję się wyróżniona :D Postaram się sprostać oczekiwaniom c:

      Usuń
  5. Poproszę coś z Rap Monem z BTS ^^
    Najlepiej smutne, ale z happy endem ~

    OdpowiedzUsuń
  6. hej fajnie że utworzyłaś nową kolejkę bo już myślałam że nie będę miała tego szczęścia żeby coś zamówić.
    Ja bym poprosiła scenariusz z Sugą z BTS i Xiuminem z Exo fajnie by było jak by to był jeden scenariusz z nimi dwoma i żebym mogła a wybrać ale jeśli nie będziesz mieć pomysłu to mogą być dwa. Ważne żeby były z happy endem.
    Z góry dziękuje i pozdrawiam
    Motylek92

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że uda mi się umieścić ich w jednym scenariuszu, ale nic nie obiecuję :)

      Usuń
  7. Proszę o scenariusz z Bobbym(ikon) i drugi z Junhoe. Szczegóły - by w Pierwszym opowiadaniu główna bohaterka była dużo młodsza, a w drugim trochę starsza od bohatera.
    Ps l genialne scenariusze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjęłam c:
      I tym zamówieniem, zamykamy kolejkę.

      Usuń
  8. Hej,jeśli da radę to chciałabym scenariusz z G-Dragonem z Big Banga i z Yoseobem z Beast. Raczej wolałabym szczęśliwe zakonczenia :) Ogółem bardzo fajnie i ciekawie piszesz. Nie mogę się doczekać kolejnego wpisu =)

    OdpowiedzUsuń
  9. I jeśli bedziesz je pisać,to jak możesz to wplącz, w którąś historię Gikwanga z Beasta. Bo nie wiem czy juz zamknięta jest kolejka,ale jak nie to byłabym mega zadowolna. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie kolejka jest zamknięta od poprzedniego zamówienia :c Jeśli będę miała pasujący pomysł, to napiszę, ale nic nie obiecuję.

      Usuń
  10. Ja chce trzy scenariusze odzielne.
    1) Kihyun z Monsta X
    2) I.M. z Monsta X
    3) Wohno z Monsta X
    Ten zespół jest ostatnio moja obsesja. Mogłyby być one wszystkie +18.
    Z dedykacją dla Iwony..
    Z góry dziękuje. Kocham Cię unni <3
    Twoja wielka fanka ����

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejka jest już zamknięta i nie przyjmuję zamówień. Jak scenariusze +18, to nie do mnie, nie specjalizuję się w tego typu opowiadaniach. Wybacz...

      Usuń
  11. Kiedy pojawi się jaki jakikolwiek post ze scenariuszem? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam trochę ponad połowę scenariusza. Postaram się opublikować go, zanim skończy się przerwa świąteczna. Przepraszam, że tak długo to trwa, ale za miesiąc mam egzaminy, więc w wolnym czasie powtarzam sobie materiał. Spróbuję wrzucić scenariusz jak najszybciej.

      Usuń