22.12.2015

Liebster Blog Award V



Bardzo dziękuję Yoonie Park za nominację, której jestem za to wdzięczna. Tu jest jej BLOGTo naprawdę miłe i motywujące. Krótko o tym, czym w ogóle jest Liebster Award: 


Nominacja do "Liebster Blog Award" jest otrzymywana od innego bloggera w ramach za "dobrze wykonaną robotę." Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.


Czas na pytania. Przyznam, że niektóre sprawiły mi problem, bo pierwszą myślą było "nie wiem" albo "nie mam" xD


1. Gdzie w przyszłości chciałabyś zamieszkać? Jaki kraj według Ciebie jest dla Ciebie stworzony?

Z jednej strony chciałabym powiedzieć, że to Korea Południowa, ale myślę, że bym się tam nie odnalazła. To miejsce, które chciałabym odwiedzić, ale chyba nie w nim zamieszkać. Skoro nie Korea, to chyba USA. Wydaje mi się, że tam jest sporo opcji do rozwoju itd. Czy ten kraj jest dla mnie stworzony? Nie mam bladego pojęcia xD


2. Kim jest Twój UB? Opisz go w kilku zdaniach! 

No i tu się zaczyna problem, bo od jakiegoś czasu nie mam UB... Jakoś tak wyszło. Ostatnio trochę mniej interesuję się k-popem (czytaj: ogarniam comebacki, czasami jakieś debiuty, słucham piosenek, ale niekoniecznie robię coś więcej) i to chyba dlatego. Opisu brak :p




3. Twoje hobby?

Pisanie i... to tyle xD Nie śpiewam, nie tańczę, nie rysuję, nie uprawiam sportu (chyba, że WF się liczy i moje "świetne" zdolności w siatkówce), tylko piszę c: Reszty z wymienionych po prostu nie potrafię. 


4. Twój ulubiony napój?

Łatwiej byłoby powiedzieć czego nie lubię... Ulubiony to chyba bubble tea, które na szczęście w moim mieście jest. Niestety jednego smaku na pewno nie wybiorę xD W sumie, to ogólnie najbardziej lubię herbatę...


5. Od kiedy zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?

To już ponad dwa lata. Ten blog był moim pierwszym. To nie tylko początek mojego blogowania, ale też pisania, bo wcześniej właściwie "tworzyłam" tylko to, co było zadane w szkole. Żadne konkursy, ani nic z tych rzeczy. Już nawet nie pamiętam, co mi odbiło, żeby założyć bloga xD Chyba myśl, że skoro inni mogą, to ja też. Jednak nie był to impuls, bo wahałam się chyba jakieś dwa miesiące, zanim się zdecydowałam. No i teraz jestem tutaj c: 


6. Twój ukochany boysband i girlsband?

Nie chcę się powtarzać, ale nie mam xD Zamiast girlsbandu podam solistkę: Ailee. Uwielbiam ją. Co do boysbandu, hmm... Chyba najwięcej piosenek słucham BTS i ogólnie bardzo ich lubię, więc raczej im jest najbliżej do tego "tytułu".


7. Masz jakieś zwierzątko domowe? Opowiesz coś o nim?

Nie mam, a chciałabym i to bardzo :c Jakbym miała wybierać to byłby to pies. Duży pies... Małe też są fajne, ale te większe rasy bardziej mi się podobają. 
Psy mojej przyjaciółki liczą się jako moje? Jeśli tak, to mam nawet jeszcze kota xD 


8. Twoja ulubiona piosenka świąteczna?

Dalej proszę, bo z tego nie wybrnę.


9. Ulubiony przedmiot szkolny?

Na pewno nie j.niemiecki, j.angielski, geografia i WF... Lubię biologię (w sumie powinnam, bo wybieram się do liceum na biol-chem) i historię. Te dwa chyba najbardziej, choć historii mam czasem dość. 


10. Szczęśliwa liczba?

Od zawsze 8, od niedawna 17. Ta pierwsza sama z siebie, a ta druga jest moim tegorocznym numerkiem w dzienniku i jakoś przypadła mi do gustu.


11. Co lubisz robić w wolnym czasie?

Zaskoczeniem będzie, jak powiem: pisać? xD Nawet nie pamiętam, co robiłam, zanim zaczęłam. Oprócz tego lubię czytać, słuchać muzyki, rozmawiać ze znajomymi, surfować po internecie, emmm..., siedzenie na Wattpadzie zalicza się do czytania...więcej nie pamiętam.



To by było na tyle. Odpowiedzi nie są zbyt długie, więc chyba was nie zamęczyłam. Wybaczcie, ale nominuję tylko dwie osoby, bo właściwie ostatnio nie czytam żadnych innych blogów, a nie chcę nominować kogoś, kogo prac nie znam. Przy tych dwóch przynajmniej wiem, że bardzo im się to należy:



Nienawidzę i nie umiem wymyślać pytań, więc będzie sporo takich klasycznych.

1. Co skłoniło cię do założenia bloga?
2. Jaka piosenka ostatnio wpadła ci w ucho?
3. Słuchasz czegoś oprócz k-popu?
4. Znienawidzony przedmiot szkolny? 
5. Ulubiony film lub gatunek filmowy?
6. Czego nie lubisz w ludziach?
7. Masz swoje ulubione święto? Jeśli tak, to jakie?
8. Opisz siebie w pięciu słowach.
9. Jaki zawód chciałabyś wykonywać?
10. Jak zaczęła się twoja przygoda z k-popem?
11. Masz jakieś k-popowe gadżety? 







4 komentarze:

  1. Omo! Dziękuję ci z całego serca za tę nominację <3 Naprawdę jestem ci wdzięczna za docenienie mojej pracy <3 Ogółem to nie wiedziałam, że jesteśmy w podobnym, jak nie tym samym wieku xD I jeszcze obie się na biol-chama (ja cham będę tak mówić) do liceum xD
    Wiele weny kochana i wesołych świąt! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuj, należało ci się :D
      Jeśli od września idziesz do nowej szkoły, to jesteśmy w tym samym wieku. Pewnie byśmy się dogadały będąc w jednej klasie xD
      Też życzę ci wiele weny c:

      Usuń
  2. Dziękuję kochanieńka za nominację! ;*
    Nawet nie wiedziałam, że jesteś ode mnie młodsza ;O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :D
      Mój wiek kiedyś musiał się wydać xD

      Usuń